غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

چند وقته که حوصله هیچ کس جز تو را ندارم!

چند وقته فقط به خاطر تو زنده ام!

چون فقط تو حاضر شدی به خاطر اینکه من اشک نریزم یه کاری بکنی!

دیگه واسه هیچ کس زنده نیستم!فقط واسه ی تو زنده ام!

من کنار بقیه مثل مرده ی متحرک شدم!اونا دیگه منو فراموش کردن!

فقط تویی که طاقت دیدن اشکامو نداری!

فقط تو.....

این متن دقیقا تمام احساسات خودم بود. خودم نوشتم.خواهشا کپی نکنید!به قول غزاله یه ذره به اون مغزتون فشار بیارید!



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت8:54---3 تير 1392
من که چشام دراومد. آخه خیلی مزخرف بود.نه ردیف داشت نه قافیه.شعر نو هم نبود.جون من قبل از این که اینو از خودت در وکنی بهش فکر کردی؟خخخخخخخخخخخخخخخ نه فکر نکردی آخه تو که مغز نداریپاسخ:بی ژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژززووووووووووووووووووووووووووووووووووری دیگهههههههههههه

ستاره
ساعت21:14---1 تير 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مغزت تو حلقم.

بعد از عمری یه شعر گفتیا پاسخ:تا چشات دراد


رها
ساعت22:45---16 ارديبهشت 1392
عزیم منم دلم برات اندازه نخود شده
پاسخ:دل من قد ملوکول شده


mohadese
ساعت19:16---14 ارديبهشت 1392
slm azizam email va tarikh tavalodeto to nazarate khosusi befrest ta esmeto tu nevisandeha benevisam

زهرا
ساعت19:10---2 ارديبهشت 1392
جيگرم خودمونيمااااا متنت خيلي خوشمل بودااااا بازم از اين پستا بذار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:42 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 80817
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ